Fyzioterapie

Obor fyzioterapie se zabývá diagnostikou, léčbou a prevencí dysfunkcí pohybového systému člověka. Jako jeden z mála oborů vyšetřuje jedince jako celek a propojuje vědomosti z mnoha medicínských oborů.

Individuální fyzioterapii zaměřujeme na terapii
dysfunkcí svalů pánevního dna,
- těhotenskou fyzioterapii,
terapii jizev a
terapii temporomandibulárního (čelistního) kloubu
.

Kondiční fyzioterapie má za cíl naučit klienty správně cvičit s ohledem na záda a klouby. Terapie je buď individuální nebo skupinová. Skupinová fyzioterapie - Kurzy Principy pohybu - probíhají pro začátečníky, začátečníky 60+, pokročilé a pro těhotné ženy.

Poslední částí, kterou se Friendly Fyzio zabývá jsou workshopy.

Terapie pánevního dna

Terapie neplodných párů, opakovaných potratů, inkontinence, poklesu orgánů malé pánve, bolestivé nebo nepravidelné menstruace, kostrčového syndromu, výhřezu plotének.

Těhotenská fyzioterapie

Kondiční a uvolňující cvičení pro těhotné ženy, prevence negativních důsledků těhotenství, příprava na porod, terapie poporodní diastázy a dalších následků porodu a těhotenství.

Terapie jizev

Péče o jizvy po císařských řezech, nástřizích hráze, laparoskopiích, plastikách...ty čerstvé i ty zapomenuté.
Ošetření jizev domácím prostředí nebo přímo v nemocnici.

Kondiční fyzioterapie

Navštěvujete pravidelně fitko, ale výsledek se pořád ne ne dostavit? Bolí vás během cvičení záda? Možná cvičíte špatně. Přijďte své cvičení zkonzultovat s fyzioterapeutem.

Terapie čelistního kloubu

Dysfunkce čelistního kloubu mohou být příčinou mnoha obtíží, např. bolestí hlavy, dechových obtíží, bolestí krční páteře a ramenních pletenců nebo i dysfunkcí svalů pánevního dna.

Masáže

Přijďte si k nám odpočinou po náročném dni.
Klasické relaxační masáže, těhotenské masáže, měkké techniky, baňkování, rebozo.

On-line rezervace

Mgr. Lucie Fickerová

friendlyfyzio@seznam.cz

Online rezervace vstupního vyšetřeníOnline rezervace masáží