Fyzioterapie

Obor fyzioterapie se zabývá diagnostikou, léčbou a prevencí dysfunkcí pohybového systému člověka. Jako jeden z mála oborů vyšetřuje jedince jako celek a propojuje vědomosti z mnoha medicínských oborů.

Dnešní uhoněná a vystresovaná doba má za následek nedostatek pohybu a z toho plynoucí problémy pohybového aparátu. Opačnou skupinou jsou lidé přetěžující se ve fitcentrech švihovými pohyby a neadekvátní zátěží. Čím dál tím mladší lidé trpí bolestmi kloubů, svalů, šlach a vazů, čemuž napomáhá sedavý životní styl, nadváha, nedostatek odpočinku a již zmíněný nedostatek pohybu a přetěžování.

Svou terapii zaměřuji na snížení bolestivosti, vyrovnání svalových dysbalancí, zvýšení kondice a edukaci cviků pro domácí cvičení, to vše na míru podle vstupního kineziologického rozboru.

Terapie pánevního dna

Terapie neplodnosti, opakovaných potratů, inkontinence, bolestivé nebo nepravidelné menstruace, kostrčového syndromu, výhřezu plotének.

Více informací

Péče o těhotné a po porodu

Kondiční a uvolňující cvičení pro těhotné ženy, tejpování, terapie poporodní diastázy a dalších následků.

Masáže

Relaxační masáže celého těla i baňková masáž s aplikací baněk. Přijďte si odpočinout po náročném dni.

Skupinové lekce

Strečink zkrácených svalů, škola zad, aktivace hlubokého stabilizačního systému, řízená relaxace, cvičení s vlastní hmotností těla i na labilních plochách. To vše pod vedením fyzioterapeuta.

Mgr. Lucie Antošíková

lucie.antosikova@post.cz

Nákupní centrum Bohemia (2. patro)
Sokolovská 47, Ostrava-Poruba